Monday, May 28, 2012

Apahal????

Ye!!! Itu persoalannye saat aku FAILED 3 penjuru mase test kereta........ Apa masalah aku sebenarnye.. Belajar bukan men canteeek je... Ble test ko xwat elok2..... Ko nyusahkan org dalam ko xsedar.... Ko sedar x?? Membazirkan duit orang.... Xleh ke ko gunakan duit org tu dgn bijak.... Aduh!!! Pe masalah dak Janna ni??????

Aaaaaaaaaaaarrrrgggghhhh!!!!! Ape masalahnye xkutemu jawapannye... Saat ini hanya ingin berdiam diri rasanya.... Xde mood langsung..... Nak nangis pon dalam diam...... Hanya Allah mendengar tangisan kudusku..... Ku mencari kekuatan dalam kesepian..... Nak berlari balik Kuantan rasanya saat ini.... 

Ok la..... Nak tidooooooo.... Makan pon xlalu langsung nak masuk perut.. Tekak tak terima... Klu kat Kuantan mahu aku kuar g lepas stress karaoke.... Ye la, selain mengadu pada Yang Esa... Aku xtau nak cakap kat sape... Sori la Mr. S saye terpaksa lepas kat awak jugak..... Dilema saye ni... Saya pendam je sebab xmau orang tau... Tapi awak memang selalu jd tempat saye mengadu... Sorry la ek....Sebab awak tempat kedua saya mengadu.... Allah Maha Mengetahui rasa ini...  Neway, thanx pada awak... Saya selalu ganggu dia... 

Ok2.... Nak melepaskan perasaan japppp!!!! huhuhu..... Salam muhibbah!! Apsal tetiba salam muhibbah... Ntah la... Jiwa kacau macam ni la jadinye....hhuhu.... Salam SEJAHTERA... C korang pon msti nampak betapa serabutnya aku saat ni... So, sebelum lebih serabut.. Better I go.....

No comments:

Post a Comment