Wednesday, May 16, 2012

SCE 3109

Ok, fine!!! Janna memang tersangat lah stress selepas menjawab paper SCE 3109 Tenaga dalam Kimia.... Chemistry oh chemistry!!! I love U but why should U do like this to me..... Kesian kat saya... Saya selalu bersangka baik pd awak tau.... hukhukhuk.... Sdey teramat selepas settle jawab n kuar dewan peperiksaan.... Memang la ade yg kate, yang lepas biarkan lepas... But only me knew my mistakes.... Arrrrggghh!!! Stress!!!! Tapi nak wat cmne....... Redha + tawakal sekarang ni.....A fter exam memang ler... Rasa sangat tertekan... Tapi dah lepas kan.... Bukan leh baiki smule pe yg dah dijawab tu.... Kuserahkan segalanya pada Mu Ya Allah......
Sdey sangat smpai rumate n klasmate g mam KFC pon dah xde selera nak mkn.. Klu xdisebabkan perut yg minta diisi, memang x ler aku order Zinger burger kat Ain...... Lepak kat bilik layan 7 Petala Cinta yang bese2 je jalan cternye... Langsung xmenarik minat aku sebenarnya.. Tapi dah de tengok je la..... Then, study r beb.... 3 more papers to go!!!! Baru 2 paper berlalu... Xkan dah ilang semangat... Be rileks ler.... Ceyh!!! Kat hati hanya Allah Tahu ape yg aku rasa saat ini.....
 Anyone can help me!!!! I need a doctor's help............. =(
 Selamat tinggal SCE 3109... SCE 3110+ PJM 3112+ ELE 3103 menanti..... Chaiyok3!!!!

SCE 3109

Ok, fine!!! Janna memang tersangat lah stress selepas menjawab paper SCE 3109 Tenaga dalam Kimia.... Chemistry oh chemistry!!! I love U but why should U do like this to me..... Kesian kat saya... Saya selalu bersangka baik pd awak tau.... hukhukhuk.... Sdey teramat selepas settle jawab n kuar dewan peperiksaan.... Memang la ade yg kate, yang lepas biarkan lepas... But only me knew my mistakes.... Arrrrggghh!!! Stress!!!! Tapi nak wat cmne....... Redha + tawakal sekarang ni.....A fter exam memang ler... Rasa sangat tertekan... Tapi dah lepas kan.... Bukan leh baiki smule pe yg dah dijawab tu.... Kuserahkan segalanya pada Mu Ya Allah......
Sdey sangat smpai rumate n klasmate g mam KFC pon dah xde selera nak mkn.. Klu xdisebabkan perut yg minta diisi, memang x ler aku order Zinger burger kat Ain...... Lepak kat bilik layan 7 Petala Cinta yang bese2 je jalan cternye... Langsung xmenarik minat aku sebenarnya.. Tapi dah de tengok je la..... Then, study r beb.... 3 more papers to go!!!! Baru 2 paper berlalu... Xkan dah ilang semangat... Be rileks ler.... Ceyh!!! Kat hati hanya Allah Tahu ape yg aku rasa saat ini.....
 Anyone can help me!!!! I need a doctor's help............. =(