Sunday, January 9, 2011

sorak sorai kehidupan....



ape yg leh aku wat...
sume dh tersurat...bukn hanya kebetulan.....
aku pon xpasti ane yg silap dan sape yg harus dpersalahkan.....
nape ia terjadi.....aku hanya termsuk dlm golongan org yg xtau pe2 k...
hanya doa mengiringi stiap ape yg berlaku....
agar ape yg terjadi kmbali normal dan balik pd asalnya....
sperti dulu2.....
.................................................

dulu kami same2 berkongsi rse...
same2 berkongsi cter suka dan kecewa....
dulu die tman ketawa...
die juga tman berdebat...
die juga tman bertengkar...
die juga tmpt aku mntak scebis nasihat......
andai 'die' msih ingat la....
nape 'die' dgil sgt?????aku pon degil gak...ntah la..sush nak ckp!!
..........................

aku xtau ape yg silap.....
sape yg silap.....
dr ane aku nak cari kesilapan nye aku pon xpasti.....
sudah suratan bukn kebetulan....
ianya terjadi dlm khidupan ini....
tiada sape yg harus dipersalahkan juga utk dilibatkan secara langsung...............
..............................

hanya ini yang dpt dilakukan...........skang ni la..

...................................................................................................................


doa mengiringi langkahnya........juga langkah kami..............
pncarian perlu dteruskan........
hanya mulut berkata2 mngeluarkan kata2 marah....
tp sape tau jiwanya sering mrindu saat2 bersama..........
andai dapat diundur mase...
dpr juga dibalikkan kmbali saat silam...
andai ada pluang dan ksempatan, akan kugagahkan diri ini mncari dan mmbetulkan ksilapan yg aku sndiri xtau bermula dr mane punca nye.....
berat mata memandang berat ag bahu yg memikul....
hanya doa menjadi sahabat utk trus tabah mgharungi cabaran mndtg....
smoge tabah dan sabar mnempuh hari2 dlm lembaran yg xpernah kte tahu ape yg mnanti dan mnunggu.........
...........................................................


= kutahu ini bukn silapku...bukn juga silap sape2......sudah tertulis ianya terjadi....
aku pasrah dan redha...tp doa takkan putus2 buat nya yg aku sndiri tak tau pe yg terjadi.........


kuharap masih ada sinar  dlm penantian yg  sgt mnyiksakan.......

bukn juga utk aku.tp utk  insan yg sgt2 m'merlukan...
aku kuat demi  mereka...
aku tabah demi mereka....
juga aku gagah demi mereka....
tp andai tanpa mereka....aku xtau ape yg terjadi....
mungkin tersasar di jalanmu.....(cm tajuk cter erma fatima lak)...
aku harap 'die' juga mengerti bahawa penantian itu  satu penyiksaan.......

ku harap masih ada esok utk kte....


*wat 'die'...marah bukn bererti kami benci....herdik juga bukn tanda kami xpeduli...
tp ketahuilah bahawa kami menanti dgn penuh debaran dr sehari ke sehari................
insafi perbuatan....same2 perbetulkan kesilapan.....manusia bukan sume sempurna......


Gambar sekadar hiasan...(xde kna mengena dgn sesape...)


***********************************************************



- mood '_' ..........lpas tgk anugerah juara lagu............xpuas aty le knon!!!!!ceyh ko sape hah?????
sudh la......yg terjadi tetap terjadi k.......bukan ade alat utk undur kan mse n putarkan blik mase silam!!!!!!!!!!!!!!!!!klu de doraemon ok gak!!!!hehehehe........(saje je nk kmbalikan mood)....

            

Gambar sekadar hiasan.....hehehe...xde kna mngena dgn topik sbenarnye..





# THE END.......
k la....nyte sume.....hope pe yg terjadi pd aku xterjadi lak kt kowg.......pe2 je la ek......adios!!