Sunday, February 20, 2011

Sabtu yang rajin......

em, bese la kan...ari2 cuti especially sabtu n ahad..aku n rumate akan bgn mmg la average kul 10 or 11 lbh ....tp pas solat subuh la kami tdo smule...hikhikhik....mmg xbrape snonoh.....tp itulah rutin klu mse ujung mggu especially mse xde eseimen...klu x, jgn arap la mak minah oi.......eseimen bertimbun2, ane de la ko nak tdo n bgn lewat, maka xsiap ler keje2 yg dh sdia bertimbun.......

k merujuk la pd tajuk entry kali ni.....agak rjin la this week.....aku dgn rumate ksyangan aku mmg bz berkemas..ane de kami rjin sgt cam ni...kre mmg sesuai dh wat calom menantu pilihan...hahaha....ke situ lak..k2, kmbali kte ke perbncgn asal ye....mmg nak jadi cter, abes la habuk2 xberani nak singgah n hinggap kat meja kami..hakhakhak....pekena febreze ag tau....mmg meletop la..hahahaha....berkilat meja......meja kosong n kemas tersusn segala buku n brg2 yg ada......ni bru sem 3 ijazah.....fail dh xmuat kat meja...hahahaha...klu dh abes aku xtau la nak ckp cmne.....kna bwk lori agaknya amek sgala brg2 cam buku n fail....2 bru cter bab fail2 n buku....xcter ag bju2.....hehehe...xpe la, len kali je kte buke cter 2 ye....

nak jd cter, abes sume bnda la aku nak sorok kan...coz xnak tgk la bnda cam fail n buku dpan mata...srabut wat penuh meja je..ganggu aku je..hehehhe......em, de la kes yg paling wat aku nak gelak sampai saat ni adalah aku g la gntung extension socket (alah, soket yg pjg n byk plug 2) kat board kat meja ni...mule2 ok la.....nmpk cam tahan n boleh digunakan dgn selamat...hehehe...aku pon epy coz cam kurang ckit bebanan n ruang pon jimat la kan....ok, everything gonna b ok n smoothly work.....tp ape yg mnyakitkan aty aku, ble nak tdo mlm 2, extension yg aku lekatkan n gntung kat board 2, jatuh beb....adoi.....punah n rosak program la..hehehe......mmg xleh la nk jimat ruang..hakhakhak...kmbali la pd asal letak atas meja gak...em, nak wat cmne....

kmas punyer kmas smpai tghari, mse 2 dh dkat kul 1...kahkahkah...mmg cipta rekod la kami kmas2 blik lme2..bese wat ane yg ptot je..pe yg asas je coz malas je kan...agpon mse xde...ni dh terlnjur dok goyang kaki stelah keje2 dibereskan, wat2 la rajin....wh, wat2 lak..mmg rajin k..hehehe....siap kmas mse 2 dh msuk zohor....ptg 2, punyer la letih knonnye, smpai tertdo tau pas solat....huhuhu..mcm kna wat keje tgh panas lak..eleh, aku tau korg msti pkir, ni alasan je semata2 padahal kuat tdo..em, lntak la pe pon...jnji aku dpt lena dibuai mimpi indah.......huhuhu........

*em, rajin2 kan la diri 2 berkemas ye...hehehehe...pesanan dr penaja.....


ni la antara brg2 yg dikemas.......



macam2 ada!!!!!



ni bru ckit....hehehe...wat bukti je...