Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 28, 2012

Cuti Sekolah Datang Lagi....

Alhamdulillah.... Its come again....hehehe... Cuti sekolah datang lagi (baca nada Tora datang lagi...).. Cuti sekolah ni pe lagi yang nak dibuat --->  Makan + Tidur + Tgk TV.... Itu lah kerja nye...hehehe... Trase best gler... Time utk menggemukkan badan..... Cuma jadual aku len ckit awal2 cuti ni coz kna amek kelas belajar keta.. Ye ler, org failed test JPJ...huhuhu....  Nak dapatkan lesen bukan semudah dijangka... Aduh!!! I hope I'll pass the test this coming 29th May 2012....

Ingatkan nak balik Kuantan awal...lepas test (29/5) tapi kna pulak teman pak cik n mak cik aku anta sepupu aku yg dapat masuk Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM)... Melangut la aku nak tggu 4hb 6.....hahaha.. Im bored..  Nak jpe Ikram.... Then, balik Kuantan kna g Mersing pulak.... Banyak ag jalan yg bakal aku tempuh... Perjalanan yg panjang...hehehe....

Moga segala jalan yang ku tempuh dipermudahkan olehMu Ya Allah... Aku pohon redhaMu dalam segala hal kerna Kau yang menciptaku dan kau juga yang menetukan segalanya buat diriku yang kerdil ini........ InsyaAllah... Aminnn.

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers