Sunday, April 15, 2012

Tersenyum

Hahahahaha.......Awak memang suke wat sye ketawa kan sbab awak suke ketawakan sye......kan3???huhuhu... Xpe2.... Sye pendam ape yg saya rasa.... Bukan semua terluahkan dengan kata2.... Hadir 'awak' dalam idop sye pon smpai saat ni buat sye mcm bermimpi......hehehhe....... Sye jd diri sye bile sye ade dgn awak... Thanx sgt2.... Sye harap ape yg awak ckp tu mnjadi nyata... Sye masih malu dgn awak.... Cuba control macho la kre nye....hehehehe..... Awak wat sye tersenyum, ketawa, geram dan kadang2 nak nangis... Sye xtau... Skang sye eppy sgt walau kadang2 saya keliru..... Kadang2 sye jadi takot... Cume ditepis je rasa bimbang yang bersarang di sanubari ni... Maaf ada bnda yang tak terluah ble dpan awak... Yang pasti awak memang leh ubah mood sye..... Im truly in love now!!!! Anyone can help me cure this???? huhuhu.......

^____^

New Header

Fuhhhhh!!!!! Siap jugak akhirnya header baru....huhuhu.... Puas nak wat...Idea xde coz xde mood.....huhuhu... Ble mood dtg  cpat2 wat.... Now!!! Its ready to be use.....hehehe

Alhamdulillah, siap jugak..... Wat padam wat padam.... Akhirnye ini lah hasil yg diperoleh.....  Sampai tergendala pembacaan novel Tiada yang Kedua.... Wat header sambil berkaraoke lagu Siti Nurhaliza..... Amek mood la knonnye...ahakz!!! Now, time to rest n continue my novel......

Njoy!!! Make yourself happy even there is thousand problems in ur life....... 

^_____^

Smile coz maybe someone waiting your sweet smile.......hehehehe