Tuesday, December 13, 2011

Sweet ^___^

Time cuti ujung thn adalah rehat yg panjang bagi aku..hehe...Kemalasan bermaharajalela.... Kali ni masa aku abeskan di Muar utk dapatkan lesen keta.... Alhamdulillah, everything is allright.... Sepanjang mghabiskan masa cuti sekolah yg pnjg ni, aku byk manfaatkan utk baca novel... Bermanfaat ke??hehehe.. So, entry kali ni berkaitan dgn satu babak dalam novel yg aku baca..... Take time utk berangan jap ble baca novel tu...

Actually, dah lme kot aku berangan ade orang men gitar n nyanyi utk aku....Oh!!! Mesti sweet kan?? hehehehe....Berangan je cik janna ni...Haish!!!! Ade ke org nak men2 gitar n nyanyi utk ko... Kang kna sumbang ke pe plak??? Ah, sumbang tu len cter la....romantik pe...hehehe....Ok, enough!!! Now time 2 cntinue, ckit ag nak abes novel AD + IZ oleh Eury Athena..... tke cre...