Friday, June 1, 2012

Risau + Bimbang

Aduyai!!!! Dikerah otak untuk terus berfikir.....  Apa la dia tengah buat??? Sakit ag ke kepala tu?? Demam ke?? Tak larat ke?? Risau.... Bimbang... Awak OK ke kat sane?? Saya tau saya tak perlu risau sebab mama awak ada dengan awak... Klu awk sorang ag la saye risau.... Ag la saye xsenang duduk... Sorry, sebab nampak macam busybody je saye ni.... Saya just xsuka dengar awak xsihat.... Saya xsihat xpe, sebab saya kuat dari awak.....hehehe.....

Awak..... Saya nak awak sihat... Risau dengar awak xsihat... Demam la,sakit kepala la... Tu la kena ujan kan ari tu.... Aduh!!! Saya yang bimbang... Memang perempuan ni dianugerahkan dengan minda yang terlalu banyak berfikir..... So, Im so sorry klu saya ni macam banyak je membebel... Anta mesej suruh awak makan ubat la, wat ini la n wat itu la... Im so sorry klu awak x suka.. Asalkan awak sihat, lega bagi saya yang jauh dari awak... Hope U'll get well soon.. Xmau sakit2 ye awak..... Saya sentiasa berdoa moga Allah melindungi awak............ Salam rinduuuu dari kejauhan..... 
Get well soon dear.......

S & J