Saturday, July 21, 2012

Harapan......

Mungkin lagu ni dah lme....
Tapi aku pon xtau ble sebenarnya lagu ni dah berkumandang.....
Bagi aku lagu ni lembut je di pendengaran aku...
menangkap di kalbu....
Sweeeeeettt sgt...

Xpe la org nak kate ape pon pada aku...
kasar kat luar lembut kat dalam la ape la...
I dont care coz Allah dah jadikan aku macam ni......
Aku juga diciptakan punya perasaan....

Balik pd cter lagu ni... aku jumpa satu video yg sweeet sangat bagi aku....
Memang harapan sume org nak macam ni kan....
Persoalannya Allah juga yang mengurniakan semuanya...
Aku juga tak lepas dari terus berdoa dan berdoa...
Moga harapan ku menjadi nyata bersama dia yang aku sayang.....
Siapa dia.....
Allah juga yang tahu betapa dalamnya rasa ini..
AnugerahNya yang terindah dalam hidupku.....

Comel kan????
Tau x, aku leh nangis tengok video ni even beberapa kali aku ulang tgk.....
Mampukah diri ini disayang???
Tanpa ditinggalkan???
Aku xnak apa yang jadi pada Ma jadi dalam lembaran kehidupan aku...
Sakitnya Allah sahaja yang tahu.......
Kuatkan hati ini Ya Allah...
Moga ia xrapuh dalam menjalani kehidupan menghadapi ujianMu.....