Tuesday, May 14, 2013

Langit malam

Syok2 study tiba2 teringat pe yang aku n klasmate aku, Kak Ili n my rumate, Ain bualkan mase kuar makan baru-baru ni..... Aku kate kat diorang, "saye nak mengira bintang dengan suami saya...." Hahahaha... memang kna gelak ler... At that time, bintang n buruj bersepah memenuhi dada langit... Bulan pulak seolah-olah tersenyum.... fasa bulan sabit baru.... 

Em, bila tgk bintang2 n buruj tu, aku tersenyum sendiri.... Teringat ade satu hari dalam byk2 hari dalam idop aku n Mr. S, kami merenung langit yang sama walau lokasi yg berbeza... 
How sweet...

Memang menjadi angan2 aku yg entah kesampaian ke x, aku nak sangat merenung dada langit dan mengira bintang bersama seorang lelaki bergelar suami.... Berbual dan berborak antara kami je... Just two of us..  Ye la, bila dah halal nak kuar malam2 berdua pon org xkisah, nak wat pe pon xde siapa yg persoalkan.....

Gambar sekadar hiasan...hehe

Sweet duduk berdua mengira bintang......hehehe...
Update pasal berangan sebab bosan... now, time to go... Study!!!