Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 13, 2011

Rasa itu Datang dan Pergi

Ye, saat rasa itu datang, aku cuba mengawalnya.....cuba aku elak untuk menjadikan rasa itu lebih menjdi2 mengawal seluruh denyut nadiku....Aku cuba menjadi waras...cuba berfikir secara lebih rasional....Jadi rasa itu jadi berkurangan dan pergi..tapi ia datang mengetuk-ngetuk tangkai hati hingga membuatkan aku merasakan kembali rasa itu......

Maaf andai aku cuba mengelak untuk merasai rasa itu......ada rasa yang bila ia hadir, kita cuba mengelaknya....tapi ada rasa yg kita nantikan kehadirannya......kadang2 rasa itu tak terluah, terbuku di sanubari kerana bimbang andai meletus rasa itu, bimbang lain pula jadinya...jadi, media aku adalah my blog.....biar ade pihak yg terasa kerna kadang2 aku tak mampu meluahkan rasa itu secara terus atau 'direct atau straight 2 da point'...maish menjaga sensitiviti beberapa pihak yg perlu aku jaga hati mereka........

Tapi sayang, aku mungkin terlalu menjaga hati orang hingga kadang kala ade ke sesiapa yg cuba untuk menjaga hati aku?????Siapa aku untuk meminta-minta...Aku selayaknya menerima ketentuanNya kerna rasa itu datangnya dari Allah dan ia anugerah yang tidak ternilai....

Bercampur baur rasa aku sekarang ini= marah, rindu, kecewa, geram, sakit hati dan beberapa lagi rasa yang mungkin xmampu aku tafsirkan saat ringkas menaip di lewat malam di kala semua insan lena diulit mimpi indah......moga hari esok lebih baik dari hari ini....aku menaip dan mencoret di sini kerna aku tahu, mungkin ade pihak yg sudi membaca tapi sebaliknya ada juga pihak yang langsung tidak tertarik dengan ape2 yang aku tuliskan atau luahkan...jadi ape yang perlu aku kisahkan......di sini Kisahku Bukan Kisahmu.......sayonara....

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers