Thursday, January 3, 2013

gler2 fon baru

Disebabkan rebat Telefon Pintar RM200 iaitu Pakej Komunikasi Belia 1 Malaysia yang baru, hari ni puas aku usyar2 fon yg terlibat n memenuhi minat aku... terminat plak kat samsung galaxy ace plus.... Padahal duit gaji Disember lom masuk ag n xtau berapa dapat... Em, berangan la nak fon mahal.....

Penat mata n jari menaip name2 fon yang aku usyar.... Pergh!!! Yg berkenan harga plak 'baik punyer'.... Ntah la, tukar ke x...huhuhu.... Macam angan2 tggal angan2 je... Tgk la nanti cmne..... Utamakan yg perlu dulu... Agpon fon Nokia aku tu sememangnye berjasa dlm idop.... Masih setia berkhidmat.... So, xtau la nak tukar ke x....

 Dah la rebat tu de certain fon je yg leh beli... So, yg sdeynye samsung galaxy ace plus tu xde dlm senarai.. So, sad... Ngajuk n frust la..... Tgk ekonomi n kehendak.... Yang ane nak dipilih... Susahkan nak wat pilihan.... Usyar2 je memang seronok.... Bergantung pada keadaan ler... Ke ade yg nak belanja janna??? Klu de sila tggalkan no fon, nnt janna contact...hehehe...

Ok la, memandangkan dah xde pe nak wat... Jom tdo!!!

^___^

No comments:

Post a Comment