Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, January 3, 2013

Saya xpernah membenci awak....

Ye... itu luhur dari hati... Biar satu dunia memaksa saya membenci tp selagi Allah xmengkehendakinya, saya tetap saya yang awak kenal dulu.... Tapi saya xkan pernah mengalah... Awak yg memulakan jadi awak yg perlu betulkan kesilapan awak..... Saya akan terus menanti... Menanti dengan sabar... Saya xpasti skang utk percaya pd awak lagi... Tapi saya xkan dan xpernah buang awk dlm idop sye... We still frenz..... Saya memang sygkan hubungan kte... Sebab sye tggu awak...Tapi awk xpernah nak tnjuk syg awk pd saya... Penipuan awk wat sye mngerti sye bukan pilihan awak....

Awak berjanji memang manis kan..... Tapi ape lagi yg sye nak pegang klu awk dah tipu sye.... Second chance??? Mungkin dan xmungkin... Sye terharu dengan kate2 mama awak yg mendoakan kte bersatu.... Saya pon pernah mengharapkan begitu... Tapi dalam keadaan skang ni, sye xnampak ape usaha awk nak dekatkan sye dan awak... Sye yg beria jadikan awk kawan lagi... Cuba awk fikir, klu org lain nak ke die berkawan dgn org yg dah tipu die giler2??? Lame tau tempoh penipuan awk... Awak sedar x??? Sedar x awk memang xjanji, tp kate2 awk yg terkini tu sume janji2.... Yang saye memang takut nak percaya..... Pernah ke awk fikir nak cari sye skang??? Utk pulihkan hubungan kte??? X kan??? So, pe plak sye nak cari awak...u should see me first.....

Saya tunggu awak!!!!


No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers