Tuesday, January 11, 2011

ape yang betul????

bosan????





em, dh bese kot aku dgr n alami bnda ni...
padahal berlmbak la keje2 yg kna setel, wat xtau je...
ni la yg truk ttg aku..hehehe....xde motivasi kot...


aku rse aku msih d takuk lame (tau pon..)...aku sdar ttg 2..
tp ble nak berlaku perubahan aku sndiri xsure.....
terfikir gak, tp ntah la..kmbali smule kpd asalnya...huhuhu....
teruk la klu berterusan kan.......
ape yg aku nak wat..............
nak bersorak gmbira je sokmo.....
nak bersdih tnduk menahan pilu....
mgkin msih mncari kekuatan dlm keperitan...(pergh...ayat!!!!caya la...saje je ni...bosan kan..)
.......................................................

aduh!!!!!nak wat pe.....pehal ntah...bese aku la yg 'selak' sgt layan novel...
ntah nape mlm ni, aku teringat umah....
ape la tok n ma wat kan.....
dh la dok 2 org je...
moge Allah sentiasa mlindungi insan2 yg aku sayangi....
emo xtntu psl lak...
tp aku gak yg kna cheer up my life...
hope diorg ok......

xlupe wat adik aku yg skang ni bru berjinak2 dok asrama....
hope die berjaya dlm idopnye n jd insan yg berguna kpd agama, bangsa n negara.....
May Allah bless u k.....
"kak chik doakan abg chik berjaya".............
argh!!!!rndu nye dok umah....

hahaha....sengal ckit mse ni.....(aku la yg pkse..hehe).....


No comments:

Post a Comment