Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

malunyer aku........

malunyer aku bukan sbab tndakan aku sndiri tp org lain....
ape nak jd skang ni?????manusia dh xde rse malu ke?????
melakukan dosa scara terang-terangan.........
yg mnjadi aku ag malu adalah mereka seagama ISLAM dgn aku.....aduh melayu ag beb....MasyaAllah......
pkai tudung bukan men.......bru umur belasan thn......

cmne manusia masa hadapan?????
aku jd musykil..aku jd runsing mmikirkan manusia masa dpan......
terlalu moden hingga lupe nilai2 moral, etika dan prinsip2 idop yg wajib dpatuhi.........
ape dh terlalu moden n maju hingga lupe adab sopan????
hingga tgglkan rasa malu??????
aku terpanggil mencoretkan coretan ini bukn hanya utk mmbuka aib bangsa ku...tp mahu menyedarkan saudara seIslam......ape lupekah kite pd Hari Penentuan??????
aku tau aku buknnye baik sgt...tp just nak ingatkan DIRI aku n sahabat2 handai.......
beringatlah.......!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers