Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

RAYA 2010

walaupon dh lpas buln Syawal thn ni...tp aku terasa nak mncoretkan sesuatu tentang sambutan raya aku tahun 2010 ni.
cam bese, sambutan hari raya aku tetap hambar xmcm orang len..aku xpernah rse beraya beria2 cam family org len..org len g umah sedara mara, tp aku still stay at home.....
tp alhamdulillah kdtgn mmber2 skul dulu wat idop aku ceria ckit...they r my strengths.....my happiness..
mmber2 aku rmai laki2..aku pon xtau la nape..hahaha..mgkin aku ni jenis yg kasar, so laki ni kasar, leh la tahan dgn my behaviour..hihihi
ada gak dak pompuan, tp tau je la, klu pompuan ni, kna dok umah time raye2 ni, layan tetamu katenye..hahaha...
syukur gak mmber aku de yg de lesen 2 dtg umah amek aku bwk g jln2 umah mmber2 yg len..wah, hepi gler rase....
i really enjoy with them..release all my tension....
dok umah pon aku stress gak...huhu
borak2 n bergelak ketawa mengimbau kenangan lame mmg best..
kenangan yg aku rse manis dlm idop aku..

bergelak ketawa.....(aku, apeh,aidil,sue,malinee,akim n ejai)

my old frenz.....(apeh,aidil, sue, akim n malinee, xlupe kameraman-ejai)

thanx 2 my frenz.....luv u all very much.....aku bersyukur ade korg dlm idop aku.....
khadiran korg wat aku lupe sekejap masalah yg aku alami..thanx a lot my dearest frenz!!!!
hope dpt enjoy ag next time dgn korg.


2 comments:

  1. kengan sungguh indah.........rasa nk kembali ke zaman persekolahan mmg best..namun idop kena teruskn...ku rasa bahagia bila dapt liht dirimu bahgaia bersama kwn2 mu....janna...keng daku dlm doa mu jua..hihi

    ReplyDelete
  2. zaman kanak2 adalah saat terindah dlm idop janna....klu diimbau..mmg sgt manis.....suke duka berkwn mmg pjg klu nak dicoretkan....cukuplah skadar ingatan dr kjauhan utk mmber2......

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers