Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 14, 2010

Kembali Semula

Setelah sekian lama aku x melawat ke blog aku sendiri..xtau la pe dh jadi, dh berkulat ke berkulapok ke,x ku tahu..........
kesibukan sbg seorang bakal guru membuatkan aku xde masa nak buke blog sendiri......
hehe..tp kdg kala 2 ble teringat kat blog, cm mls lak nk mnulis........hehehe..........
everything is great if we do as we like  tapi kdg kala kte sndiri x yakin akan diri sndiri......
aku kini mghampiri ujung semester ke-2 dlm siri program ijazah sarjana muda....hehe....
jatuh bangun, penat lelah, mmg sentiasa bermain every day....
mkan, tdo, sembang2, kuliah...silih berganti hadir memenuhi jadual hidopku.......
keluhan demi keluhan dah bese kudengari baik dari clasmate2 aku atau rakan2 semaktab.....
aku pon kdg kala mngeluh gak..hehehehe....
pnat....letih...mengah....bertukar ganti....
aku pon xtau smpai ble harus ku mengorak langkah menahan cabaran idop yg kdg kala wat aku cam nak jatuh tersungkur....
ku kuatkan juga demi family tercinta.......
demi cintaku pada keluarga, aku jadi kuat dan tabah.....
thats me.......

p/s: chaiyok2 kpd sume especially clasmates aku........
korg juga menjadi penghibur n menemani jalan yg sukar ini.....

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers