Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 4, 2012

Ku Harap Itu Yang Terbaik

Hanya Allah yang Menentukan segalanya.... Dengan izinNya segalanya terjadi.... Siapa aku untuk mempersoalkan apa yang terjadi dan bakal terjadi???? Hanya doa yang mampu kupanjatkan ke hadrat Mu memohon segalanya lancar.... Tapi aku tak mampu menolak rasa yang bersarang itu Ya Allah..... Aku insan biasa.... Ye, sebagai insan biasa aku cuba untuk mengelak rasa itu... Tapi kehadirannya tanpa aku sedari dan kekal dalam hati ini.... Moga dia pilihan terbaikku.... Tapi sebagai insan biasa aku juga bimbang dan gusar tentang satu yang akhir-akhir ini sibuk klasmate aku perkatakan 'J+O+D+O+H' (pandai2 la sambungkan cerakinan tu)..... Bimbang la jugak..... Risau dan takut tak kurang hebat.... Aku siapa nak dibandingkan dia... Adakah aku juga pilihan dia?????? 

^________^

Harapanku masih berbaki mengharap kisah hari ini masih bersambung esok, seterusnya dan SELAMANYA...............

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers