Thursday, April 12, 2012

Praktikum Fasa 1

           Alhamdulillah...... Praktikum Fasa 1 bakal melabuhkan tirainya pada 13 April 2012...... Syukur ke hadratNya coz mcm2 aku belajar sepanjang sebulan d SK Wan Ibrahim...... xpernah backdrop, kna wat backdrop.... xpernah jadi pengacara majlis, jd pengacara majlis...hahaha..... Praktikum adalah selangkah menjejaki dlm profesion yang telah aku pilih ni......
So far, masih banyak yang perlu ditimba dan dipelajari...... Banyak teguran yang diberi dijadikan panduan.... Murid2 yang nakal n comel mula2 memeningkan kepala akhirnya menjadikan aku terharu..... They all are so innocent.....  I truly in love with them.... cikgu sayang kamu sume.... Sdey nak tggalkan awak sume.... Alamak!!! Perpisahan sememangnya telah tersurat..... Moga rahmat mencurah di sekelian alam...... SEKOLAH KEBANGSAAN WAN IBRAHIM dalam kenangan.... menjadi tapak tempat aku bermula dalam profesion keguruan ni......
             Ble dah merasa ngajar ni, teringat balik mse sekolah rendah dgn ckgu2 praktikum.... So happy.... Pengalaman praktikum tak kan dilupakan.... Mase ni la merasa tdo kul 3 bangun kul 6..... dan mase ni jugak nak kenal yg ane kawan yang ane lawan..... Ni rujuk kepada member2 praktikum......
Sayang member2 praktikum......... Miza, Faten, Aiman, Nina n Marhamah.......... xlupe wat semua murid2:

               Sayang awak semua....
With love:
^_________^

Moga semua murid-murid cikgu berjaya dalam pelajaran dan hidup...

No comments:

Post a Comment