Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 10, 2011

A little bit worry...

Aku xtau nak luah pada sape.....Sape yg nak dgr.....Nak ckp kat family, aku takot diorg pon turut same risau, korang tau la org tua ni mudah risau n fikir advance dari kte....Aku memang xgemar nak risaukan family....everything is on my shoulder......on my behalf......Aku xnak n harap xkan pernah nak menyusahkan mereka coz dah terlalu banyak perkara yang mereka lalui...Aku nak mereka sentiasa epy....I love them so much..... Klu leh setiap bnda aku wat utk diorg especially wat Tok n Ma yang sememangnya dah terlalu banyak berkorban utk membesarkan aku hingga aku dah besar pnjang cam ni......

Memang aku akui aku memang agak degil dalam kalangan cucu-cucu yang nenek aku jaga.... tapi degil aku xpernah menyusahkan die....xpernah terdetik nak tengok diorg bersedih.....Sume yg aku wat nak tgk diorg gembira....... Everything for them......Thanx la kat blog ni coz aku boleh luahkan apa saja yang xterluah selama ni.....Aku ada media utk lepaskan tekanan, release tension.......sebab aku sendiri xtau cara mana ag sesuai utk aku luahkan...... Masalah dtg silih berganti, tapi insan yg menghadapinya adalah insan yang sama.....yg ntah sampai bila kekuatannya disalurkan utk terus bertahan.....Dan aku mohon kekuatanku dipanjangkan utk melawan setiap pe yg terjadi....Amin Ya Rabb....PadaMu ku memohon, moge semuanya selamat dan terpelihara dari mara bahaya!!!! Amin Ya Rabb....

I only had them....

Aku dan kak long.....

Along n angah

giler2 pengantin!!! (pengantin ler sgt...kah3)


Andai ade peluang utk aku bahagiakan mereka...izinkanlah Ya Allah!!!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers