Tuesday, August 16, 2011

Jom balik!!!!

Entry ni dibuat saat aku n sume klasmtes aku bz nak wat preparation nak balik umah...ye la, balik awal sape xsuke kan.....aku je pelik sibuk je nak wat SBE kat umah org...org len berebut2 nak balik umah....ntah la, kondisi aku berbeza dgn mereka...hanya aku yg mengerti...xpe2, jgn pkir masalah yg len....skang aku nak epy2 sbab dpt balik....aku balik gak umah b4 g umah rumate aku utk PBS....hope everything gonna b smooth n ok.....

saat entry ni ditaip, aku bz dok berkemas brg2 nak  bawak balik...aku jugak bz dok nak kurangkan kuantiti barangan yg nak dbawa balik...adoi!!!!aku paling xsuke nak berkemas2 ni....nak balik je trus ase..hahaha...

neway, aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA kpd sume umat islam especially wat sume yg mengenali diri ini.....special wish 2 all members of Science Crew Society Afzan......maaf andai ade terkasar bahasa, terambil tanpa pengetahuan n halalkan ape yg terambil or termakan....maafkan andai ade kesalahan tutur bicara yg mengguris tanpa sedar.....aku hanya insan biasa yg sering cube memuaskan aty sume org walau aku sendiri terseksa n terkepit dgn situasi.....thanx korang jadi kawan ku....

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN

moge ramadhan yg ade lebih kurang 2 minggu nak ditinggalkan punya makna n memberi keberkatan dalam idop kte sume...n harap dapat bertemu lagi ramadhan akan datang...........

Ni aktiviti hari ni...bergambar b4 balik beraya n SBE.....

Muke bahagia nak balik umah......^_^

snap jap kat gerko lpas anta soalan Pandu Puteri...
walau kepenatan..

mcm2 aksi ade...hehehe

sempat aje....

walau berpanas....masih sempat memberikan senyuman manis..
hehehe...
kepenatan lepas kelas PJ tapi gembira nak balik...


No comments:

Post a Comment