Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 10, 2011

tangan ku gatal......

hahahaha....tgnku gatal..cm tau2 je ....hakhakhak.....slalunye la, bukn aku caye sgt la...its da sign yg mksudnye duit nk kuar atau abes...hehehehe......so, reti2 la...aku je fhm aku kan....
ckp psl duit abes..mmg la..dh jd fenomena bese kat ane2, dpt je duit mmg byk menda lak kna fkir utk dibayar...so, mmg tol la kate kak long aku "byk dpt, byk abes"...hehehe.....
byk yg msuk, maka byk juga yg nak kuar.....itu perkara bese la...mse elaun lom msuk, sume muke mcm ayam berak kapor, ag truk pon ade..mcm2 disuarakan rse ketidakpuasan ati...tp ble elaun dh msuk, rungutan tetap kedengaran ble saat byk byaran kna wat n ble pemiutang dh tuntut byran....hahahaha...fhm2 ler ble siren2 bndahari berbunyi mase mnuntut utang2 yg perlu.....

aty berbunga riang saat elaun dikreditkan ke akaun...cm2 kpale ni fkir nak wat....antara perkara2 yg bese terlibat msuk ke dlm list yg perlu adalah:
- kasut baru
- beg baru
- baju baru
- nk jln2
- nak mkn yg sdap2
# n de la ag la yg mgkin aku xsnaraikan...tp aku pasti msti ade ag.....hehehe...especially kaum hawa la...x ketinggalan jugak bg kaum adam k...(ingt korg terlepas ye...)

tp ble utang-piutang dituntut, muke jugak berkerut...hahaha...sgala yg difkir n disenaraikan mcm xmampu dilaksanakan coz utang perlu dilangsaikan...hahaha....ape leh wat.....2 lom ag nak enjoy lbh2 xleh coz takot lari bajet lak...adoyai.....cmne yek...

DUIT OH DUIT......

2 comments:

  1. ece.. ingtkan gtl nk garu... gtl nk buang duit ni..

    da bau da beg2 kl haa..hee

    ReplyDelete
  2. hakhakhak.......no komen...jgn terjah k..

    ReplyDelete

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers