Monday, February 14, 2011

Em.....Speechless...

hah!!!!mmg aku sgt xsuke ble berada dlm keadaan tersepit yg memerlukan aku kna wat kputusan......aku tak suke keadaan terhimpit...rimas n lemas la........bikin aku jd nervous pon ade......
saat pmilihan utk calon JPP maktb dibuat oleh clasmates aku...aku sgt terkjut apsal lak nama aku tercalon utk dicalonkan...layakkah aku?????
adoi...lom msenye kot aku ase.....aku lom bersdia n aku rse aku xmampu kot mghadapi situasi utk berhadapan dgn org.....apsal la korg plih aku????pe la yg korg nmpk daya kepimpinan dlm diri aku?????

im speechless la korg...cuak r beb nk hadap2 dak2 mktb ni....msh kurg ilmu didada utk dibandingkan dgn org lain......aku tak tau la, aku rse sgt rndah diri...aku xyakin...maafkan aku la korg yek(dak2 sains sem 3 afzan)...aku msh lom mampu n xsanggup nk hadapinya ag......im SOOOOO SOOORYYYY!!!!!!
sory coz msh xmampu nk pikul tggungjawab yg korg bg kat aku...mmg la aku lom kompom ag dipilih jd JPP...tp klu mmg aku terpilih.....mmg la mse 2 korg akan kate "dh mmg Allah pilih aku utk jd pemimpin...."..ye lantak la korg nak kate aku pengecut coz xnak trime cabaran kali ni..k fine...i accept it!!!yes, aku jd kecut perut la korg ble fkir nak jd JPP...xprnh terlintas ag dlm benak n fkiran aku utk melagkah ke tahap jd JPP......

im so speechless td.....mau xnyer..terkejut yg amat beb......aku ane la reti nk manifesto2 ni.....cuak je...ckp dpn clasmates pon aku xbrape yakin ag...ni kan lak nk conduct dak2 mktb..mak aih...mati kutu aku......

by da way...aku mntk maaf sgt2 kat korg wei......aku lom bersdia utk memegang amanah 2......im so sory!!!!

1 comment:

  1. go go janna...! u can do it...
    bak kate uche n nas : tuhan da pilih kite wat amanah tu..hee

    ReplyDelete