Saturday, January 22, 2011

ape yg dilalui d rasa....

ok, straight 2 da point.....
ape yg kte lalui sehari - hari adalah berkait dgn apa yg kte rasai....aku xtau la klu korg xde perasaan kot..hehehe...maaf la klu agak kasar...em, cth, klu kte lalui sesuatu yg mampu mmbuatkan kte mrh, so kte akan rasa geram n nak marah...cm 2 je kes nye..ataupon, sesuatu yg kte lalui 2 mampu membuatkan kte menangis, so kte akan rasa sdih..hah, cm 2 la klu dringkas kan....
ok, cm ni sbnrnye...ari2 aku dikelilingi oleh sahabat handai, lptop, fb, blog, buku n also lecturers..hehehe...(ade la ag beberapa yg xperlu aku sbut kot....)..
cter aku ni berkaitan persahabatan...so klu ary2 yg kte lalui bersama mmber2 adalah yg mggembirakan, kte akn sntiasa ceria, gmbira dan juga senang aty...so, mslh yg kte lalui at least x la menjadi tekanan atau org putih kate pressure la kat kte.....mgkin kwn2 kte 2 x la mampu mnyelesaikan mslh yg kte hadapi tp mgkin dgn adenye diorg mampu mmbuatkan kte lupe jap mslh yg menjadikan idop kte tertekan...itu je aku nk ckp sbnrnye..hehehe...

* So, di kesempatan ni, aku nk tujukan video ni wat sume mmber2 aku yg aku sayangi. Antaranya

  • dak2 PISMP sains Afzan
  • dak2 Semsas - Noi, Tiek, Fizie, Nisa n Syira
  • dak2 SKLC - Iqa, Eila n B xlupe ejai, apeh n aidil (de bbrapa ag yg xprlu aku mntion...)
terimalah luahan aty dr sanubari yg mgkin tak terluah.........aku sntiasa ingat kat korg........





No comments:

Post a Comment