Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 3, 2012

22 Jun 2012

   Tengah syok2 lepak tgk movie sambil berbaring dan bermalasan atas katil, aku dikejutkan dengan satu berita yang aku xjangka secepat itu aku terima.... Kak long selamat melahirkan anak perempuan melalui kaedah caesarian. Aku memang terkejut. Sedikit marah pon ade sebab aku langsung xdiberitahu ape2 pasal Along bersalin. Dah bersalin baru nak gtau. Waktu tu pulak dah petang, klu gtau awal ckit aku dah boleh balik ke Kuantan. 
     
   Naseb tak menyebelahi aku tol... Knon merajuk la... Hari tu memang ilang mood aku lepas diberitahu Along dah bersalin. Sebab aku geram la xde sape yg beritahu aku yang Along dah masuk labour room... Ape xpenting ke aku ni???? Haish!!! Emosi oh emosi..... Memang beremosi tol aku malam tu... Tdo pon awal je sbab geram... Daripada menangis baik tdo... Bangun2 pagi mata bengkak... Tu yang aku xsuke pasal aku skang... Mudah sangat nak menangis..... Murah sangat airmata tu??? 
   
    Last2 lembut jadi hati aku bila Along sendiri kol aku.... Baru la luruh sume ego dan kemarahanku... Selamat datang dalam keluargaku NUR NAFISAH MAISARAH.... Moga dirimu menjadi insan yang kuat dan solehah..... Mencontohi Saidatina Khadijah atau mungkin Rabiatul A'dawiyah... 

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers