Monday, June 11, 2012

Alamak!!!!

Aduh!!!! Awat la hang berbunyi xkena tempat.... Hai, sang perut..... Kenapa ko nak bunyi time tengah sunyi sepi dalam wayang.... Alamak!!!! Alamatnya, dengar la lagu drum ko ketuk2...hehehe... Ataupun lagu keroncong irama Melayu... Nseb xsekuat paluan kompang...hahaha...  Lu bikin gua malu sajaaa...... Aduyai!!! Control punyer control orang sebelah dengar pulak... Naseb baik my dear S je yang dengar walaupun padahal aku sendiri xsure pon amoi sebelah aku td dengar ke tidak.... Al-kisah, kena ketawa je la... Xpe2.... Nseb bek dalam wayang tu gelap, klu nampak pon samar2 je.. Klu x, memang kompom2 akan terserlah muka merah n control saye yang tengah menahan maluuu yang teramat sangat...hehehehehehe..... Puas control dah, bunyi kuat jugak.. Mau xdengar org sebelah..hahahaha... Seharian xjumpa nasi macam ni la jadi nye.. Ble dah jumpa nasi, angin pulak perut kau Janna.... Ngade2 ek???

Neway, 10 Jun 2012.... Im tooooo happy.... Alhamdulillah.... Syukur kupanjatkan ke hadrat- Mu Ya Ilahi.... Aku terlalu bahagia..... Aku tersangat bahagia.... Namun, Ya Allah... Ku sering memanjatkan doa kepadaMu agar bahagia ini berkekalan dunia dan akhirat.... Sentiasa diredhai Mu..... InsyaAllah....... Kupanjatkan kesyukuran, Alhamdulillah... Kerna kau menghadirkan dia dalam hidupku..... Ku harap hanya ajal yang mampu memisahkan kami dan andai itu terjadi kuharap akhirat menjanjikan pertemuan aku dan insan kesayanganku ini yang  seterusnya berkekalan selamanya.... Hanya Kau selayaknya tempat aku mengadu, memanjatkan kesyukuran dan meluahkan rasa bahagiaku...... Alhamdulillah Ya Ilahi.... 

Hanya Kau yang Mendengar getar dan rasa bahagia dalam jiwa ini.... Moga aku sentiasa menjadi insan yang pandai bersyukur dengan nikmat dan anugerahMu.... Jangan kau palingkan aku dari nikmat dan keampunanMu Ya Allah...... Izinkan aku mengecapi kebahagiaan ini bersama dia yang aku sayang selamanya...... InsyaAllah.....
Alhamdulillah Ya Rabb!!!!!! Atas segala nikmat dan kurniaanMu atas diri hambaMu yang kerdil ini... 

p/s: Saya bahagia dapat jumpa awak sayang.....


Just sharing..... From Mr. Google...hehehe




No comments:

Post a Comment