Monday, May 14, 2012

Budaya dan Pembelajaran

Alhamdulillah, first paper for examination Semester 5 baru selesai.... Now, fokus perlu diberi pada paper major plak... Paper kimia.... Ok!!! Ble sebut kimia, sume org akan kate. "susahnya..." Kami yang mengadap kimia ni yang hanya tahu susah ke senang.... Eh, nak cter pasal 1st paper bukan paper kimia....


So far, alhamdulillah.... Paper EDU ni dah abes dengan jayanga... Hope result pon jaya la jugak... Macam ade peluang je..hik3... InsyaAllah... Ape yang dijangka keluar, ade yang keluar... So, x ke gumbira rasa hati ni...hehehe... Lebih2 plak..... Syukur x terhingga pd Mu Ya Allah sebab melapangkan dan memudahkan aku menjawab paper BDP ni... Hrpn menggunung utk 4 paper ag.. Moga permulaan mudah, perjalanan dan pengakhirannya juga mudah.. InsyaAllah.....

Ok, time untuk fokus pada paper seterusnya... SCE 3109 Tenaga dan Kimia.... Moga Kau permudahkan semuanya Ya Allah!!!! Amin Ya Rabbal A'lamin....

                 
SCE 3106 Budaya dan Pembelajaran.......
Bye!!!!
Tapi mesti kami perlukan kau juga kan......

No comments:

Post a Comment