Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 20, 2012

Sekian lama

Wah, busy benar hingga lame tol x'mengupdate' blog ni..... Arini ade ckit keterujaan dab kejutan yang berlaku....
Memang agak terkejut saat buke fb nmpak notification kat mesej....sape lak nak anta msej..... Xkan la si Mr. S coz bru pas msej die kat fon..... Em, bile buka upenyer ckgu aku beb.... Wah3, sekian lme jugak aku xterima teguran dari beliau.... Tup3!!!! Dapat teguran...Tegurannye dirahsiakan di cnie...hehehe.... 

Seriously, aku rindukan teguran berguna dari beliau.... Dia kuanggap lebih dari seorang guru biasa.... Dulu selalu msej2... Ttbe aku jd rindu... Sorry ek ckgu...hehehehe....Xlebih dari seorang abang n adik.... Sebab aku xde abang kan... Xsalah kot.... Last jumpa die mase Form 2.. Aduh!!! Rindu saat sekolah dulu....hehehe..... Then, lepas SPM, aku msej die pon die jarang2 nak balas... Satu dua msej tu ade la... Mane de nak bg tguran bagai kat aku..... Rindu dapat borak2 dengan die mase sekolah dulu.... Dulu len skang len... Walau sebagai anak murid dan guru, tapi aku jadi malu nak berinteraksi dengan die.....

Tapi teguran die, sampai sekarang aku semat dalam aty... Thanx cikgu coz bagi kesedaran pd aku.... Cuma aku xdapat la nak tunjuk kat die yang aku masuk universiti coz aku dapat masuk institut pendidikan guru.... Tapi xpe, still ade peluang untuk aku kot... InsyaAllah..... Pe2 pon, teguran dia tersemat kukuh diingatan aku... Thanx a lot cikgu......

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers