Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 1, 2011

Think Positive!!!!!

Wah3.....tajuk entry pon bukan men ag yek....Ape hal lak minah sorang ni  kan???? Ok, let straight 2 da point... Aku de terbaca satu artikel yg mungkin de kaitan ckit la dgn apa yg aku rasa ---> CEMBURU...huuhu...sejak bila cik janna ni pndai nak cmburu2 ni??? hahahaha...nmpaknye ape yg paling ditakuti dah dirasai skang kan.....
Tapi ade kata2 dalam artikel yg aku baca tu wat hati aku ni jadi lega ckit....

"Berfikiran positif dalam membina perhubungan, kalaulah ada jodoh itu tidak kemana, jika DIRINYA dah ditakdirkan untuk kita, sejauh manapun dia pergi, dia akan tetap kembali hidup bersama kita YAKINLAH!.."

So, aku pon berfikiran positif la..... Wat pe bodoh nak marah2.... Itu hak die kan.... Im always want to be profesional..... Cuma aku xsuka ditipu..... Aku cuba bersabar je skang ni.... Aku rasa die mungkin xkisah tentang apa yg aku rasa, sebab tu die wat cm 2.... Nak diluahkan aku xnak aku jadi penyebab die membenci.... Jadi, diam seribu bahasa..... Die pon bukan kisah pon!!!!!! So, langkah yang mungkin terbaik bagi aku adalah berdiam diri..... This is my choice... So sorry 4 everything..... Thanx gak sebab mungkin nak jage hati aku.....

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers