Monday, July 25, 2011

Itulah Kenyataannya

huh!!!!mengeluh lagi....ntah xtahu knape????ko menipu lagi kan anne????ko tahu ape sbabnye...ko tahu puncanya....tapi kenapa kau xnak terima je......"ish!!!ape lak, aku terima ketentuannya klu memang dah mcm 2"...just sdey je.....T________T

Sori la, aku nye mood yg ok ttbe jd x ok ble aku tgk gmbr sorg kawan aku ni..ntah...speechless..aku xcited utk kawan aku tapi dalam aty Allah je yg tahu...ye!!!!aku memang ngaku ler, aku sangat cemburu dgn beberapa kengkawan lama aku(sekolah mana, aku xperlu ungkap), biar aku je yg tahu.......tapi mcm aku ckp, blog ni adalah nukilan ape yg aku rasa...jadi aku rasa aku nak luah kat cnie......
Adoi!!!!ttbe je sdey ni pe hal anne???ko mcm xbiasa....."ye la2...aku dah adapt dah dari kecik smpai skang..."
ok2...aku pon xtahu ape yg aku melalut ni coz aku dalam keadaan yg aku sendiri xtahu nak ungkap....luar nampak keadaan mcm terkawal, tp dalam aty aku ni ttbe je rasa nak meletup!!!!Ya Allah, Kau kuatkanlah aty ni menghadapi ujian yang Engkau berikan kepadaku......kerana aku tahu, setiap ujian pemberianMu, sememangnya sepadan dengan kemampuanku....bantu aku Ya Allah....aku kadang2 terlalu mengikut perasaanku sendiri.....

ye, memang aku sedih sgt skang...........aku terima!!!!!ni xde kaitan dengan kawan aku rampas ape2 dari aku...cuma aku ni je kot yg rasa sebak saat aku tgk die n kawan2.....ntah!!!!aku xtahu nak ungkap.....mcm aku ckp, skang kat luar aku mmg nmpk ok, tapi dalam aty...Allah je tahu..........

No comments:

Post a Comment