Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, June 25, 2011

Ape Pon Boleh...

"Ape pon boleh" -----> aku suke ayat ni......hehe....hanya aku tahu knape aku suka ayt ni...hehe....just 4 intro...

Dh lme gak aku sepi xmnulis kat blog...bukan pe, bz dgn xtvt seharian yg menuntut pengorbanan masa n tenaga aku...so, yg utama perlu diutamakan.....bz menguruskan pelajar baru atau guru pelatih baru yg masuk ke institut yg aku belajar ni...terlanjur 2 aku nak wish "Selamat datang kepada semua dak2 baru dan selamat menjalani kehidupan di bumi Afzan yg tercinta"........ye bumi Afzan, memang banyak menyaksikan suka duka tawa dan air mata dalam kehidupan aku....biarlah kisah sendu tawa riang gembira menjadi memori yang xmungkin aku lupakan dalam sejarah dan lipatan hidup aku........

Arini aku hanya dok kat bilik.....men game n tgk movie.....ok fine, mmg sweet time la coz starting sem ni, ni je la yg bese terjadi, padahal kerja dah menunggu utk disiapkan.....bru je abes tonton cter Cun lakonan Maya Karin,  Remy Ishak dan beberapa lagi la pelakon yg terkenal di Malaysia.....Bagi aku cter 2 mmg lawak n best.....aku suka suasana keluarga yg happening n happy go lucky...having fun with our beloved ones, mmg adalah saat paling indah yg aku rasakan....tgk cter 2, buat aku jadi sebak....buat air mata ni mcm nak ngalir je...tp aku cuba tahan...ntah la kenape...cter 2 kelakar tp bagi aku tersimpan maksud yg masing2 perlu tafsir sendiri.......aku rindu kluarga aku, rindu org2 yg aku sayang.....aduh!!!pe hal touching lak ni?????aku xsuke ble mood aku mcm ni......

Btol ble org kate "jauh d mata dkat d hati"...ble dkat nak gaduh, ade je yg xkena....tp ble jauh, sume 2 jd kenangan yg pling indah utk dikenang.......cuma mgkin keadaan nye berbeza bg aku...dan hanya aku yg tahu ape yg terjadi...........
Always wanted 2 b strong..........yes, forever stand strong......but no one knows what actuallly happen.......sbab prinsip aku mudah.........berusaha menggembirakan org lain dan berusaha utk memudahkan pekerjaan org lain....I always try my hard 2 help others......thats me...

* ok la, title post sbnrnye xde link dgn post yg aku tulis......tp ape pon boleh!!!!!!kre boleh je la.......dh lme xtulis blog n kdg2 buntu gak...maaf ler......  

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers