Monday, April 25, 2011

L.O.N.E.L.Y

pernah x korang rse korg mcm dok sorg2 pdahal korg berada dlm lingkungan rmai org...rsa korg berada dlm dunia korg sndiri...snyap sunyi mcm xde penghuni.......korg mcm xwujud dlm dnia org len...cume jasad tp mcm  hanya roh lak....mcm xnmpk di mata n jauh juga d hati......adoi...
pe aku merepek ag ni...hehehehe........
rasa bertingkah mulut nak meluah.....so, jd la mcm ni.....medium yg jd sasaran adalah blog...so, i like blogging 2 release what i feel, what i think n what i face....walau aku sndiri xtau sape yg mmbaca atau ingin mmbaca......
thanx pd yg sudi mghabiskan mse mmbaca.......sudi juga meletihkan mata membelek2 blog aku yg xseberapa klu nk dibndingkan dgn blog2 hebat yg len........

so, this is mine......its all about me....pe aku nk tulis, thats up 2 me......so, klu nk baca truskan...klu x, just pangkah snang cter........

huhu...apsal aku emo skang, i dont know yet,,,hormon berubah (mungkin...hehe)...atau faktor cuaca yg panas kat lipis skang ni???maaf, aku sndiri xdpt nk mntafsirnya kala ni.....

time 2 go...........im release a little bit........rasa bertingkah, xtau ape yg gundah n wat aku resah...........someone can help me 2 answer n settle my problem right now??????????????

sekadar hiasan 

No comments:

Post a Comment