Monday, April 11, 2011

Aku belajar!!!

yup!!!kian masa berjalan meninggalkan aku....kian byk bnda yg aku blajar..makin byk aku blajar mkin byk jugak yg aku xtau...
yg pling aku blajar ari ni adalah "rindu"...ye aku blajar merindu..dlm diam aku rndu kan saat bersama org tersyg...aku boleh mnjauhkan diri aku tp aku xleh mnipu diri aku sndiri yg aku sememangnya dilanda kerinduan yg amat...perasaan berserabut dlm jiwa n mnda aku.......

******aku rindu family aku....aku nk balik!!!*****

ye..perasaan mcm aku nk terbang je blik umah jap..mncari n menjana kekuatan dari melihat wajah sorg demi sorg ahli kluarga aku...wah!!klu dpt skjap je pon jd lah....ble la ag aku dpt pluang nk blik ni?????mshkah ada masa utk aku pulang meminta maaf dan meminta supaya mereka mndoakan kejayaan aku yg jauh dr diorang.........i need them 2 b strong.....i luv them much although i didn't say it loudly and clearly.........


-pos b4 tdo...coz aku takot sok xsmpat nk luahkan pe2......
                                                      salam syg dr achik wat family....
                                                              "LUV U ALL"

Andai esok tiada utk aku titipkan salam sayang wat mereka, smpai pd angin lalu bahawa aku sgt10 rindu n sayang kat diorang coz diorang salah satu sumber kekuatan pd aku yg lemah ni............maaf kan segala kesalahan achik........especially wat Tok, Ma, Ibu, Abah, Along n Abg Long, Abg Chik, Aleen, Muhammad, Wan, Angah.............luv u all very much hingga xterluah rsenye......

No comments:

Post a Comment