Thursday, January 6, 2011

dah nasib!!!!

Uniform????? PANDU PUTERI je...
aku rse aku ni mmg dilahirkan n dciptakan utk pandu puteri ni kot..

em, mgkin dh tertulis sjak azali la kan..hahaha...
ane pernh aku msok uniform len slaen uniform ni.......
dari sek rendh smpai ler skang dh nak jd ckgu pon.....
start tunas puteri mse sek rendh, then berhijrah lak ke pandu puteri mse menengah rendh n then renjer puteri mse menengah atas....
boleh dbayangkan ler betapa hebatnye spatotnye jiwa puteri yg ade dlm diri aku..hahaha...
tp hebatnye xpon...ptot sume skill yg ade dlm pandu puteri 2 aku dh kuasai.....
ni x..hehehe...ish3x...

Persatuan Pandu Puteri Malaysia (PPPM) atau jugak dipggil Girl Guide Association of Malaysia (GGAM)

.......................................................

ni cter skang iaitu yg terkini.....yg fresh....
ble msuk IPG pon aku dlm pandu puteri....dpt lak jawatan SU.....
pe ler yg diorg tgk kat aku ni...de ciri2 SU ke aku ni....hahaha....no komen...
hope aku brjaya la laksanakan tggungjawab yg dberi ni dgn baek....insyaAllah......

k la dulu......smoge aku akan mnjadi Pandu puteri yg terbaik...hahaha...yo la 2...'SENTIASA SEDIA'..





No comments:

Post a Comment