Sunday, January 30, 2011

Sakitnye aty

pernh x korg rse yg khadiran korg lgsung x diendahkan...alah kre cm ni la, klu korg ade xbermkna ape2 n klu korg xde pon xde hal la...klu time sek2 dulu aku prnh ingt pepatah Melayu - bagai melukut di tepian gantang....hah, kre cm 2 la..ade xpe xde pon xpe...

sakitnye aty saat korg berdiri d dpn manusia2 yg hebat berbncang tp korg cm x wujud...
kehadiran korg lgsung xdipedulikan..
xde pon xpe...
ide akorg ag la, x dpndang.....hah, pe korg nak wat????

ink at
argh!!!!!!!klu aku mcm2 aku rse - sdey ade, bnci ade....terhiris perasaan tau...tp memandangkan aku ni jnis yg nmpk kntal la knon dpn org..klu aku berada d tmpt 2, aku akn wat xtau tp smbil memerli.....sakit aty kan nye psal.....bg diorg berasap gak la...hehehe..bru diorg tau kewujudan kte.....hehehehe...

klu korg pe korg nk wat??? xkan just nk berlalu pergi cm korg ni sgt fhm la yg korg xdiperlukan..hehehe...klu cm 2..aku salute la kat korg coz aku mmg xleh la nk wat cm 2....thats not me but smtimes i always try my best 2 b da best among da best utk elakkan sesuatu pergaduhan berlaku....kdg aku cube utk just keep quiet.. tp slalunye berakhir sgn kegagalan..my mouth is not same as what i think at that moment...hahaha...

so, cmne nk wat????

*p/s; same2 la kte fikir kan yg terbaik..
* wat diri ini n sume yg sudi meluangkan mse mmbace ni, same2 la kte sdar ane ksilapan kte....mgkin kte silp tp xnk ngaku.. n de gak mnusia yg xnk org lbh dr die....so, aku pon msh mncari jawapan yg lom tau ag pghujungnya..........k nyte...

2 comments:

  1. sabar ye janna..aku pon kekadang rase cam ko gak....tapi, nak wat camane, dah nama nya hidup bermasyarakat..kadang2 kita tersinggung ngan org n kekadang tu orang tu tersinggung ngan kita...
    tugas kita, buat ape yang termampu..kalau diaorang x nak pandang kita x pelah, asal kita faham diri kita macam mana...

    ...

    ReplyDelete
  2. thanx asma....sukur alhmdulillah, dlm kegusaran pon msh ade sahabat yg sudi mndekati..thanx a lot my dear frenz....
    aku sntiasa cube utk wat org xtrase dgn aku walau aku sndiri terluka n terseksa...

    ReplyDelete